Το εσπέρας του Σαββάτου 7 Σεπτεμβρίου έλαβε χώρα ο Πανηγυρικός Εσπερινός της Ιεράς Μονής Κομνηνών επί τη εορτή του Γενεσίου της Θεοτόκου. Στον Εσπερινό χοροστάτησε ο Σεβασμιώτατος Μητροπολίτης μας πλαισιωμένος από πλειάδα κληρικών της περιοχής Σταυρουπόλεως. Ακολουθεί φωτογραφικό ρεπορτάζ
ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΟΡΤΗ ΤΩΝ ΑΓΙΩΝ ΚΟΣΜΑ ΚΑΙ ΔΑΜΙΑΝΟΥ ΣΤΟΝ ΕΟΡΤΑΖΟΝΤΑ ΟΙΚΙΣΜΟ ΤΗΣ ΒΕΛΟΝΗΣ